09-9514276

+ קטגוריית המאמרים

טכניקות לשיווק באינטרנט

טכניקות לשיווק באינטרנט

כל אחת מטכניקות השיווק באינטרנט שלהלן יכולה להיות מיושמת ללא השקעה גדולה (מלבד אולי זמן). בעוד שחלק מהן ניתנות לתיאור בצורה מדויקת יותר כטיפ לשיווק באינטרנט ולא כטכניקה, כל אחת מהן יכולה להיות בעלת השפעה חיובית על פעילות השיווק של החברה באינטרנט.

טכניקה לשיווק באינטרנט 1. עקוב ונתח את התנועה באתר - בכל אתר ניתן לקבל נתוני סטטיסטיקה של היקף התנועה לאתר. זהו כלי מרכזי למדידת היעילות של טכניקות השיווק באינטרנט של הארגון. האם רבים מגולשים עוזבים בדף מסוים? האם יש דפים שנצפים במיוחד? האם יש דפים שלא נצפים בכלל? מאחר שהנתונים האלה מתעדכנים על בסיס שוטף ניתן למדוד את היעילות של שינויים שנעשים באתר לאורך הזמן. נתונים מעניין נוספים? מאין מגיעה התנועה לאתר? מנועי חיפוש? פרסום אחר? דרך אילו ביטויים מפתח נחשפים הגולשים לאתר ? 

 

טכניקה לשיווק באינטרנט 2. בקש קישורים מחברות איכותיות, שאינן מתחרות בך, הקשורות לתחום שלך זו טכניקה פשוטה אך יעילה לגבי שיווק באינטרנט. קישורים מאפשרים למשוך תנועה איכותית תוך כדי העלאת המוניטין של האתר. מבקרים שנכנסים לאתר דרך קישור שהם מוצאים באתר אחר נוטים להאמין שהם ימצאו משהו בעל ערך (אם לא, מדוע האתר יקדיש את הזמן והמאמץ כדי לקשר אליו?) התועלת של טכניקה זו שהיא גם תורמת מאד לתוצאות הדירוג במנועי החיפוש.

 

טכניקה לשיווק באינטרנט 3. כתוב מאמרים אינפורמטיביים על העסק או המוצרים. יש לא מעט אתרים שמאפשרים להציע מאמרים שכוללים מידע מקורי כדי שאחרים יפרסמו אותם לצורך העשרת התוכן שלהם. מאמרים בתפוצה רחבה יכולים לעזור לבסס את בכותב כמומחה בתחומו ולעזור לו לזכות באמינות בעיני הלקוחות הפוטנציאלים. למרות שטכניקות שיווק באינטרנט כגון אלה עלולות לגזול זמן השקעה רב, התמורה עשויה להיות שוות את ההשקעה.

 

טכניקה לשיווק באינטרנט 4. הנעה לפעולה שיווק באינטרנט הוא בעל מטרה ברורה, לגרום למבקרים לנקוט בפעולה. זה יכול להיות רכישה מקוונת, מילוי טופס או שליחת דואר אלקטרוני, שיחת טלפון, או פשוט מעבר לשלב הבא בתהליך. האתר צריך להיות יותר מלוח מודעות סטאטי שמצהיר שאתה פנוי לעסקים – הוא צריך לעודד את המבקרים ללכת בנתיב מסוים שמוביל למכירה. 

 

טכניקה לשיווק באינטרנט 5. לא להתעלם מהמובן מאליו כפי שהוזכר קודם לכן, האם האתר מעוצב בצורה נקיה ומאורגנת? רושם ראשוני רע הוא רע מאד בעיקר בעידן האינטרנט שבו יש מספר שניות מועט לשבו או לשמוט את תשומת לב הגולש.